PT/BR
Tive a oportunidade de participar de uma das maiores ativações de Carnaval do país, sendo responsável por idealizar e desenvolver todos os 3Ds das estruturas de O Boticário que ganharam vida nos blocos de rua por todo o Brasil. A marca levou duas grandes ativações para o público: o Truck da Beleza, onde os foliões podiam retocar a maquiagem, tirar fotos e aproveitar sets de DJs, e o Trio de Apoio, que transmitia ao vivo o trio principal direto para quem curtia a festa nas ruas. Além disso, o público pôde experimentar produtos da marca em diversos pontos espalhados pelas celebrações. Foi um projeto intenso, criativo e extremamente especial ver essas estruturas tomando forma e conectando a marca ao Carnaval brasileiro é sempre a melhor parte.
Tive a oportunidade de participar de uma das maiores ativações de Carnaval do país, sendo responsável por idealizar e desenvolver todos os 3Ds das estruturas de O Boticário que ganharam vida nos blocos de rua por todo o Brasil. A marca levou duas grandes ativações para o público: o Truck da Beleza, onde os foliões podiam retocar a maquiagem, tirar fotos e aproveitar sets de DJs, e o Trio de Apoio, que transmitia ao vivo o trio principal direto para quem curtia a festa nas ruas. Além disso, o público pôde experimentar produtos da marca em diversos pontos espalhados pelas celebrações. Foi um projeto intenso, criativo e extremamente especial ver essas estruturas tomando forma e conectando a marca ao Carnaval brasileiro é sempre a melhor parte.
ENG/US
I had the opportunity to be part of one of the biggest Carnival activations in the country, where I was responsible for designing and developing all the 3D concepts for O Boticário’s structures that came to life across street parades throughout Brazil. The brand brought two major experiences to the public: the Beauty Truck, where party-goers could touch up their makeup, take photos, and enjoy DJ sets, and the Support Trio, which broadcast the main trio’s performance live to everyone celebrating on the streets. The public could also try out several of the brand’s products in different activation points along the festivities. It was an intense, creative, and truly special project seeing these structures take shape and connect the brand to the spirit of Brazilian Carnival is always the most rewarding part.
I had the opportunity to be part of one of the biggest Carnival activations in the country, where I was responsible for designing and developing all the 3D concepts for O Boticário’s structures that came to life across street parades throughout Brazil. The brand brought two major experiences to the public: the Beauty Truck, where party-goers could touch up their makeup, take photos, and enjoy DJ sets, and the Support Trio, which broadcast the main trio’s performance live to everyone celebrating on the streets. The public could also try out several of the brand’s products in different activation points along the festivities. It was an intense, creative, and truly special project seeing these structures take shape and connect the brand to the spirit of Brazilian Carnival is always the most rewarding part.